czwartek, 24 października 2013

Witam Wszystkich :)

Witam Wszystkich :)
Długo powstrzymywałam się z założeniem bloga, ale dorosłam :)
Będę poruszać tutaj przeróżne tematy od dnia w studiu po wizaż, kosmetyki, nowinki w pielęgnacji.
Na początek parę słów o mnie.
 Od dziecka kochałam włosy i makijaże. Dzięki wsparciu najbliższych 15 lat temu zaczęłam szkołę fryzjerska ZSZ na ul. Rakowieckiej. Nie było łatwo, zajęcia i praktyki na mieście, ciągle w biegu... Po ukończeniu szkoły odbywałam staże w  różnych salonach, czasem krótkie a czasem długie. Na dłużej bo aż na 4 lata osiadłam w Salonach Fryzjerskich "Krzysztof" Krzysztofa Chodorskiego, świetnego fryzjera i nauczyciela i szkoleniowca. Bardzo dużo mnie nauczył i dzięki mu za to :) Poznałam wielu cudownych ludzi. Później przez rok asystowałam przy szkoleniach, było super, poznałam wielu fantastycznych fryzjerów, z którymi mam do tej pory kontakt... Pozdro... W 2008 r zaczęłam pracę w Studiu Urody " za pięć 12 " , które mieściło się w Forcie Piontek na Białołęce, niezapomniane lata pracy ze świetnymi kosmetyczkami, bardzo dużo  mnie nauczyły. Cudowni klienci, z którymi bardzo się zżyłam... W  czasie pracy w tym studiu realizowałam również marzenia... Szkoła wizażu i stylizacji... Tak więc w 2012 r ukończyłam studium i podjęłam decyzje o otwarciu swojego studia, w którym będzie przytulnie i domowo, w którym będzie powstawać piękno na wielu płaszczyznach, włosy, makijaże, projekty itd. I tak od 25 sierpnia 2012r ruszyło Studio Kreacji " Bajka" Agnieszka Bajkowska
 Fakt, iż studio się już bardzo zmieniło... Niedługo prześlę aktualne zdjęcia :)


Pozdrawiam Agnieszka Bajkowska

2 komentarze: